2013. július 30., kedd

Bulgária - Napos part 4. rész





A kedvenc képeim következnek, reggel 6-kor mentem le a partra a lányokkal, abban a reményben, hogy még senki sem lesz lent, vagy legalábbis kevesen. A víztől távolabb a homokdűnék között csak egy nő járkált a szemetet felszedni, úgyhogy nem háborgatott senki.


Mimi: Az ott már a tenger?? Lemegyünk??
Narcissa: Igen, indulj előre, én addig összeszedelőzködök.


Mimi: Uhh...


Mimi: Ez a homok...


Mimi: ...süllyedős!


Kiült a pocok egy dűnére, hogy magasabbról nézhessen szét.





És végül a part!





Mimi: Az a fényes csík lemegy a víz alá? owo


Még megjegyzem, hogy amint lementünk a vízhez elkezdtek vagy 20-an futni fel-alá a parton, aminek roppant mód örültem... xd De kb ugyan olyan "ez hülye" nézéssel bámultunk egymásra a futókkal, szóval az érzés kölcsönös volt. Reggel 6-kor egy strandon kínozni magad...


És egy pár extra a hazaútról. Lepürővel mentünk és ahogy nekik, nekem is ez volt az első repcsizésem. :D Így utaztak a lányok.


Aztán kivettem Mimit, hogy legalább ő nézhesse a vattacukor felhőket.




Utána lecsücsült a kis kinyithatós tálcára és Dolly delfinnel (akit a delfin-show után vettünk) együtt nézték tovább a felhőcskéket. ^^



2 megjegyzés:

  1. Beolvadok! *.* Látszik, hogy jól érezték magukat a lányok, nagyon klassz lett az összes fotó, most engem is megihlettél ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi szépen, én is remélme, hogy jól érezték magukat! ^^ Juj, de örülök, hogy megihlettelek, kíváncsi vagyok, mire! :D

      Törlés