2013. augusztus 31., szombat

Vallomás (BL 16+)

D:Mayu már megint eltűnt egy jó ideje... Már megint elveszett volna?



D:Megvan! De mit csinál?

D:Még nem vett észre.

D:Mayuu! *odakiált*
M:Hmm?

M:Dorien! *imbolyog*

D:Mayu! Mi történt veled? Merre voltál?

M:*megkapaszkodik* Dorien...

D:Mi a baj...? ...Neked... csak nem? Te sört ittál?

M:Sajnálom... *menekül*
D:Hé, hé... Semmi baj. Ne olyan hevesen.

D:Meséld el, miért ittál?
M:*nyüssz*

M:Dorien... Én csak...

M:El akartam mondani neked valamit... de nem mertem.

D:Mit nem mertél?

M:...


M:Guh! *elveszti az egyensúlyát*

D:Mayu, ha így rángatsz...

D:...mindketten elesünk.

D:Hé... jól vagy?

M:Ühüm...


D:Na ki vele!

D:Mit nem mertél elmondani?

M:Én csak...

M:...melletted szeretnék maradni...

M:*suttog* ...örökké.


D:*átfordul*


M:Hm...?

M:Dorien?

D:Csak maradj nyugton.


M:Áh! Mit...?

D:Mayu...

D:*suttog* ...én is szeretlek.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése