2015. november 2., hétfő

Mimi családbemutatója


Sziasztok, Mignonne, röviden Mimi vagyok! Azoknak akik nem ismernék bemutatnám a családomat~





Ő Nárci, az én nővérkém! Ő a legszebb és a legokosabb nővér a világon.


Mindig nagyon türelmes hozzám és mindent elmagyaráz nekem, sose láttam még mérgesnek.


Tőle tanulok a legtöbbet, ha felnövök, olyan szeretnék lenni, mint Ő!


Mayu a bátyóm, bár bizonyos esetekben az öcsémnek érzem.


Mindig van ideje játszani velem, és amikor felvesz a nyakába mindenkinél magasabb lehetek! Néha nekem kell rá vigyáznom, de ő is mindig vigyáz rám. Bár gyakran aggódok érte, amikor egy "bizonyos személy" a közelében van....


Ő Dorien, az a "bizonyos személy"... Nem családtag, szóval nem is tudom mit keres itt igazán. Annyit róla, hogy mindig nagyon fehér...


Szerintem amúgy valami háziállat féle.


De nagyon szeretem a családom, ők számomra a legfontosabbak!


Viszlát legközelebb~

2 megjegyzés: