2012. február 21., kedd

Én is blogolok

Na ha már annyi embernek van, akkor ideje nekem is beszállnom a srácokkal, bár még kitapasztalom az oldal lehetőségeit.
Ma vettem ragasztót és baromi sok időbe telt, amíg Mayu lejött szempillájával bíbelődtem. Egyszerűen sehogy se volt jó... Most se tökéletes, de talán nem látszik annyira eltérőnek a két szempilla. Viszont a ragasztó sikeresen megmaradt a szeménél egy kis részen, de már nem piszkálom. És most látom, hogy megint nem jól állnak Mayu szemei, amivel egyszerűen megőrjített az előbb is. Inkább rá se nézek, elfáradtam a nagy küzdelemben. Nem csak a szempillájával harcoltam, a szemével meg a hajával is... És olyan rossz, hogyha egyenesre állítom a szemét, akkor sehogyse tetszik, de ha oldalra, akkor meg felfelé néz, és sehogyse tud Dorienre nézni. T_T Bár Dorien is felfelé néz oldalra, szóval sikeresen elnéznek egymás felett... xD

A másik dolog pedig az, hogy egyre erősebb a vágy, hogy Dorient is elküldjem újrafestetni Moniee-hoz, nem ártana neki is egy kis frissülés. Csak az a baj, hogy nem tudom elküldeni még, mert egyszerűen nem akarom, hogy elmenjen. T.T Tudom, hogy csak 2 vagy picit több hét, de akkor is hiányozna, és még nem tudom elszánni rá magamat. Na majd talán akkor, ha majd Himu-chant (alias Buksi) küldöm Milky-hez. Csak mert Doriennek is nagyon akarok szempillákat, de inkább új faceuppal, saját magam meg amúgy is csak elbénáznám...

Itt egy képecske az új "angyalkás" fotósztoriból, majd egyszer felrakom az egészet DD-re. :)

Photobucket

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése