2012. augusztus 22., szerda

Dorien...

...aki mindent megtesz azért, hogy véletlenül se feledkezzek meg róla, ugyanis Moniee küldött egy pü-t, hogy miután leszedte az előző festést, ezt látta:
A műgyanta legfelső rétegéről vált le. "Kiderítettük, hogy ez egy lepattanás, amit vagy a műgyanta szerkezetében egy hiba okozott (buborék) vagy egy külső behatásra, ütésre pattanhatott le. De mivel a lakkrétegek rajta voltak az arcon, valószínűleg megtartották és csak most, mikor leszedtem ezt a lakkréteget, engedte el magát és vált láthatóvá a sérülés."

Ehhez csak gratulálni tudod a fiamnak, hiszen naphosszat csak lustálkodik. >_> De szerencsére Moniee meg tudja oldani csiszolással...

6 megjegyzés:

  1. Uhh :( Nagyon sajnálom. A fiaid folyamatosan szedik össze a sérüléseket, először Mayu most Dorien:(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ne is mondd... ;_; Pedig én nagyon igyekszem vigyázni rájuk, de szerencsére még egyik sem volt komolyann, megoldhatatlan probléma, csak ne is legyen.

      Törlés
  2. Szia!:) Na látom nem csak én vagyok ilyen peches :< Nem is tudom, mit csináltam volna, ha kiderül, hogy Ninával (még) ilyen (is x,D) történik. Örülök, hogy Moniee tud segíteni a gondon, minket is kimentett már sminkkel és moddolással :D És amúgy tipikus, hogy az ember vigyáz a babájára, erre csakazértis beüt a mennykő ˇˇ' Kitartást!:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, pont ma küldött Moniee egy képet, hogy már nem látszk a dolog, sőt az egész buksit megcsiszolgatta, mivel sárgult. ^^"

      Törlés
    2. Na, akkor ügyesen megoldotta a helyzetet :D A sárgulás meg normális, főleg, hogy milyen régóta veled van ^^ Csiszoltatáson én is gondolkozom amúgy... bár én az egyéni heppjeim miatt, mert mikor szemből nézzük Ninát nem tűnik hörinek, de oldalról igen, és egy picit zavar ^^'

      Törlés
    3. Aw, pedig a höripofi aranyoos! :P Bár egy komoly, érettebb lánynál lehet tényleg furcsa. xD Én amúgy Dorien orrát bírom, szemből egyáltalán nem látszik, milyen kis hegyes. xD Mayu-é már piszébb. :3

      Törlés