2012. augusztus 13., hétfő

Még titok

Reményeim szerint hamarosan új családtag jön, de még nem árulom el, hogy ki. :3 Minden esetre félrelökte az MSD lánykát, akire eddig gyűjtöttem, azaz nem konkrét babára, csak egy MSD lányra. xD De ő egyszerűe tökéletes, és nem tudok már várni, hogy a kezem közé foghassam, és nyomorgathassam. Ráadásul Dorien elvileg jövőhéten utazik újrafaceupolni, de így még Mayu se lesz egyedül. :3 Váá, teljen az idő csak egy kicsiit! Már a neve is meg van, de még az is titok. :P

8 megjegyzés:

  1. Azt hiszem, sejtem, ki az.
    Grat hozzá, és sok-sok képet róla! *.*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Végülis nem olyan nehéz kitalálni, és képek miatt nem kell aggódni. ;)

      Törlés
  2. Én is gratulálok! Kíváncsian várom, hogy ki fog érkezni. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, ha minem jól megy, már a héten itthon tudhatom. :)

      Törlés
  3. Nagy gratula!:D Hmmm, vajon ki lehet az?:D Ha megjön tessék sok képet csinálni!*o*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Remélem hamar megtudod, és ígérem, lesz sok-sok kép, nem kell félteni. :D

      Törlés
  4. Jujj, ebből, hogy hamarosan otthon lesz, szerintem é is rájöttem. :D Nagy gratula hozzá! Már alig várom, hogy élőben is megfoghassam. *__*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Á, túl sok infót szivárogtattam ki. :P Amúgy már én is várom. xD És neked is köszii! <3

      Törlés