2012. december 11., kedd

Dorien öregszik

Bizony, két éve a mai napon toppant be hozzám, és nem túlzok, de megváltoztatta és jócskán feldobta az életemet ez a kis szöszi. :D Neki és ennek a hobbinak hála sok-sok új aranyos emberrel találkoztam, és sok-sok élménnyel lettem gazdagabb. És most Doriennek mindezt meghálálva előszedtem a rééégi képeit a kezdetektől napjainkig. :P Előre figyelmeztetek mindenkit, hogy hosssszú lesz~




Avagy A Doboz. :) Suli után díszelgett az ágyamon, de nem bontottam ki rögtön, hanem próbáltam rendet rakni a szobámban, de végig nagyon izgultam. :D


Kukucs, na ki van itt? :D 


Itt már ruhapróba folyik, de ezt lekaptam, amikor mögé mentem elpakolni a kupit a fényképezéshez. :P


És a szétszakított szép ingecske, amivel rengeteget kínlódtam, csak éppen kicsi lett. :"D


Azért a pózok már megvoltak...


Ajándékbontás. :3


A plüssmacija, akivel egészen addig aludt, amíg Mimi meg nem jött. xD (sajnos azóta az egyik keze leesett, de egyszer vissza lesz varrva)


Hát de olyan csinoska, nem? :33 (így visszagondolva lehet ezekért a képekért kapok ennyi szivatást mostanság...)


Barátkozás a disznókkal~





Valentin-nap az általam elkövetett ruhákban.

Ezt gyorsan mentsétek le mielőtt Dorien jön és letörli. XD Handy csodálatos faceupkarrierjének kezdete és vége~ (mint egy bohóc, olyan a kis drágám)


Erős durci van folyamatban. Ráadásul elsőre nem jött le a faceup, és kitört nálam a hiszti, azt hittem ilyen marad Dorien örökre... Aztán utánaolvasgattam még egy sort, a fórumon is megnyugtattak, végül találtam körömlakklemosót, ami gyönyörűen levitte...


Első havas kép. :)

Itt már végre az első, so-fiii által készült faceuppal pózol.

És a régi kék szemek. :D


Shinkuval egy minitalin Clio közreműködésével, ahol Dorien megkapta a mostani parcsiját, amit imádok, mert tökéletes áll rajta... kivéve ezeken a képeken, mert beletelt egy kis időbe, mire kitapasztaltam, hogy áll jól neki. xD

Még itt se az igazi a parcsi...

Itt a szél is rásegít a fodrászolásban. :D



Itt Cliolesés folyik. :P (a paróka már elfogadható)


Húsvétolunk.

Elő kéne szednem ezt a hegedűt újra...

És elbírta a tokot! ;_; (persze hegedű nélkül)

Zöld szemmel.

Első nyaralásom Doriennel Montenegróban.

Egyik kedvenc ezzel a beállással~

Itt azért nem hagytam sokáig, mert lefelé lejtett a kő is.


Erdőtündér~

Itt hátrébb kellett mennünk mert félő volt, hogy elmossa a hullám. :"D

Kis törpike.

Menő fán pózolós képek következnek.

Ennyi volt, bocs srácok. :"D

A plüssös fotósztori... :D

Támadás!

Dorien kénytelen nekik segíteni.

Amúgy nem volt sok dolga, de neki már ennyi is fárasztó volt.

Kedvencem a vállflamingó. :D

Csoportkép~

Ő már nem plüss. :DD

A cica édesen figyeli.

Amíg csak kikönyörög egy kis simit~

És ősz lett hirtelen.


Egyik nagy-nagy kedvenc kép, Dorien formában volt. :D (itt amúgy a Mayutól kapott nyakláncát kereste :) )

Dorien egy éves évfordulója. Valamiért nem tetszik neki a póló. :<

A cuki csomagra is panaszkodik...

De a nyaklánc csak tetszik neki. :P

Itt a kecskeméti talin pózolunk.

Itt Mayu hiányzik már neki nagyon. :<

Itt már nem hiányzik neki. :) És bepillantást nyerhetünk Dorien finomabbik énjébe is~

Még mindig tavaly télen, ahol Mayu tündérkét keresi. :)
Ez már az új fényképezővel van. Csak tudnám miért ilyen morci...
Hopp, új faceup Moniee által.

Bunyós Dorien~
Most ezt a kettőt hasonlítsátok össze:
Drágám, mi lett belőled? D:  XD
Nos, ennyi lett volna, remélem ti is úgy élveztétek ezt a kis utazást, mint én. :) Szeretnék Doriennek varrni egy sötétkék hálós haspólószerűséget, majd jelentkezem az eredménnyel. :)







4 megjegyzés:

  1. Fúúú én nagyon élveztem ezt az utazást! :D Tök jó így visszanézni a képeket. Remélem nembaj, ha lopom az ötletet és februárban én is csinálok ilyet Alvinnak. ^^ (Bár neki már a 3. évfordulója lesz. o.o Gyorsan telik az idő.)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem olyan hűdenagy ötlet, szóval nyugodt szívvel "lophatod"! :D És örülök, hogy tetszett. ^^

      Törlés
  2. Boldog szülinapot Dorien! ^^
    Aww, de jó kis összeállítás lett! Olyan szép képeid vannak, az utolsó előtti havasak annyira tetszenek! <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, örülök, hogy tetszettek! >w< Az okosabb fényképezőmmel sokkal jobban élvezem a fotózást! ;_;

      Törlés