2012. október 30., kedd

A mindent eldöntő játék+Halloween estéje

Hát, a srácok most igazán nem panaszkodhatnak, hogy nem foglalkozom velük, bár ezt a sorozatot már régebben csináltam, azért ott voltak a halloweeni minitalin is. :P (amiről kicsit később hozok képeket) Ezen a sorozaton kívül ma lekaptam Dorien és Mimi halloweeni jelmezét. Sajnos Mayu ebből kimaradt, mert elfogyott a kreativitásom, így az ő cucca maradt a Bangarangos sztorinál. (Doriennek meg Miminek amúgy is össze kell még barátkozniuk. :P)
A halloweeni sorozat meg itten található. Úgy örültem, hogy ma szépen sütött a nap, és ki tudtam őket vinni! Dorien kötéseit élvezet volt feltekerni meg bevérezni, Mimi zoknijával viszont megszenvedtem, mire akkora lett, hogy rá tudjam húzni a talpára. :D Sose találtam el a méretet... A kis kalapjára viszont büszke vagyok, mert ahhoz képest, hogy elég spontán jött, egész jó lett. :P


2 megjegyzés:

  1. Dorinen elég rémisztő lett! Mimi pedig olyan kis cuki:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hihi, Dorien hozta a formáját. :P Azt hiszem szeret beöltözni. xD Mimi pedig ha akarna se tudna ijesztő lenni. xD

      Törlés