2012. október 15., hétfő

Birtoklás

Itt  megnézhetitek az új fotósorozatomat a srácokkal, ami nem lett éppenséggel szokványos. :D Pedig csak úgy kezdődött, hogy Dorient elkezdtem öltöztetni, aztán ráakadtam arra a kék pulcsira, amit Mayura adtam fel, aztán vadásztam hozzá még illő cuccokat, végül Mayu ilyen kis fura hippi lett, és jött a fehér parcsi, hogy tökéletes legyen a színkombináció. xD A zöld szemeket pedig már régóta ki akartam próbálni nála, hiszen ez volt az eredeti szemszíne is, még nagyon az elején. :) Amúgy elárulom, rühellem azt a parókát, mert állandóan leesett a fejéről, de szilikonsapival meg egyelőre nem tudtam felhúzni , és az a vicc, hogy még Dorienhez jött a DIM-től. xD Meg Mayu önmagától elég távol álló személyiséget kapott ebben a sorozatban, de úgy vette, mintha színészkedne, szóval élvezték. :3 Itt meg van még pár kép, amit a sorozattól függetlenül csináltam.





2 megjegyzés:

  1. Olyan szép élénkek a színek a képeken! Mayu cucca pedig nagyon bejövős!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi! Olyan szép zöld fű nőtt a kertben az esőnek hála, pedig nyáron néztem, hogy teljesen kiszáradt! A malacok is élvezik. xD És örülök, hogy bejött Mayu hippi cucca. xD

      Törlés