2012. október 10., szerda

Dorien visszatér

"Dorien visszatér" Mint valami filmcím... XD Hétfőn beállított a nagylegény buksija, szóval volt nagy öröm! De elég sok dolgom volt vele még nekem is, nem csak Moniee-nak. Először nagy buzgón beleraktam a szemeket, ami nem kevés időbe telt, amíg nagyjából úgy álltak ahogy akartam. Utána jöttem rá, hogy én szempillát akartam neki ragasztani, ergó a szemek mehettek kifelé... Na a szempillák se voltak könnyű menet, akárcsak Mayunál. Az egyikkel egészen elégedett voltam, de a másik sehogysem akart olyan lenni. Aztán hagytam száradni jóóó sokáig, de amikor beraktam újra a szemeket, a tökéletes szempillák szanaszét mozdultak. =_= Aztán még a szája sarkát is pingálgattam egy picit fekete akvarellceruzával, hogy jobban látsszon a mosolya, ami szintén egy türelemjáték volt, mert elég pacás lett először a dolog.
DE megérte a szenvedést, mert kaptam egy dög playboy-t. :P























Mimikének pedig megjött a Luts csomagja egy manccsal és új parcsival. :3


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése