2012. július 19., csütörtök

30 napos BJD kihívás II-III-IV.

2. Tíz dolog, amit szeretsz a BJD hobbiban

1. Imádok csomagot kapni. xD
2. Rájuk adhatok mindenféle fodros, csini ruhát. *-* És ha lesz egy lányom is, őt se fogom kímélni, nem lesz egy nadrágja sem! >:D
3. Hogy találkozhatok más babás emberekkel, és mindig jól szórakozom velük. ^^
4. Hogy olyan élethűen tudnak pózolni, öröm nézni. *-*
5. Hiába nem tetszik egy baba egy másik tulajnál, mert "megcsinálhatom" úgy, hogy számomra ő legyen a legszebb. *.*
6. Szeretek fotósorozatokat csinálni, olyan jó időtöltés.
7. Fel tudnak vidítani egy rossz nap után. :)
8. Olyan vicces vagy aranyos fotósorikat lehet találni, amik megmosolyogtatnak.
9. Szeretek babás blogokat böngészni. ^^
10. Neten ruhákat, parcsikat böngészni~

Remélem nem baj, hogy nem naponta rakom ki, de belendültem.

3. Tíz dolog, amit nem szeretsz a BJD hobbiban


1. Azokat a rettentő árakat.
2. Hogy annyit kell mindenre várni.
3. Hogy mindig a legdrágább baba fog meg, az olcsóbbak közül pedig egyik se.
4. Hogy nem mondhatom el bárkinek ezt a hobbit, mert tudom hogy hülyének tartana.
5. Hogy nem tudok úgy megvalósítani egy képet vagy koncepciót, ahogy azt elképzeltem.
6. Hogy olyan könnyen le tud pattogni az az MSC. >>
7. Amikor egy baba fogja magát, és hátraesik -> szívroham. ;_;
8. Hogy egy csomó cég piszok módon kihasználja a vásárlókat.
9. A limitált babákat meg az áraikat.
10. Hogy pár cégnek meg embernek ez csak egy jó üzlet.

4. Tíz különböző babacég, amiket nagyon szeretsz

1. DIM - Nem véletlenül van mindkét srác innen. :D A régi babáik mind olyan szépek~
2. Dollmore - kicsit drága, de jó ruhák és kiegészítőik vannak
3. Migidoll - szép babók ;_;
4. Crobidoll - szintén szép babók ;_;
5. Alice's Collection - viszonylag olcsó és gyönyörű ruhák, cipők! *-*
6. Kondoll - olcsó, szép parcsik!
7. Safrindoll - olcsó, gyönyörű szemek!
8. Luts - gyönyörű babák, csak sajna az áruk már nem ilyen szép
9. Nine 9Style - szintén gyönyörű ruhák
10. Haha, és végül a hírhedt ebay XD

3 megjegyzés:

  1. Annyira jó, hogy te is csinálod!:D Imádom olvasgatni, és most nálad teljesen kiéltem magam :,3 És nyugi, én se naponta csináltam, most meg nincs már több... kár, pedig nagyon belejöttem D:

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is úgy szeretem a tiedet meg Shinkuét olvasgatni, tőletek vettem hozzá energiát. xD Én is eléggé belejöttem, de a zenéstől már félek, mert még nemtom hogy szedek össze 10-et. xD De valszeg egy csomó hegedű meg zongoradarab lesz. XD

      Törlés
  2. Igen?:D Ez tiszta jó, én Shinkutól vettem :D Meg olyan jó buli ilyeneket töltögetni x,D
    Meglesz az a 10 szám!:D Én is bajban voltam velük, de csak összejött mind :,3

    VálaszTörlés