2012. július 13., péntek

Soha többé ebay!!!

Azt mondod, nincs több vásárlás, hát persze. Aztán egyszer csak unatkozol, unatkozol, felmész ebay-re nézelődni. Csak nézelődni... Aha persze. Aztán hirtelen belédszalad egy csizma. Egy gyönyörű, fehér csipkés, csinos, még mindig gyönyörű MSD csizma, és azt mondja, "Nézd, milyen szépséges vagyok, akár a tiéd is lehetek!". Licitálni kell rá, és csak $19.99!! Egy ILYEN csizma! Haha, de a szállítás már $7 és már nem is annyira szép az ára. Aztán mégis, mindezek ellenére gyorsan beírod, hogy $20, vársz egy kicsit, majd leokézod. Utána telnek a percek, és siránkozol, mert megnézted, hány forint is lesz... Utána már csak azért imádkozol, hogy valaki más is licitáljon rá, és elvigye. Hátha valaki elviszi! De aztán másnap reggel kapsz egy ilyen emailt:
Enjoy your BJD MSD boots! Congratulations, it's all yours! The next step is to pay. Pay now to get your item as quickly as possible.
Haha, élvezd... Élvezd a fizetést.... Megadóan leokézol mindent, aztán még jön 20 email a paypalról, hogy a fizetés milyen csodálatosan sikeres volt, blablabla... Asszem majd Doriené lesz...
Üdvözöljétek az új családtagot *sóhaj*:

4 megjegyzés:

  1. Wáó, az vígasztaljon, hogy ez a csizma gyönyörű! *_* Az ebay függőséget okoz. x'D Én szerencsére csak egy 7 dolcsis harisnyát néztem ki, de megálljt parancsoltam, mert fontosabb dolgok is vannak most a babás listán.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Huh, hát elvileg én is babára gyűjtök, csak még nem tudom kire, mert akit kinéztem, ahhoz baromi sok a pk, meg van egy pár kinézett leányzó, de nem tudok döntenii! ;_; Meg ebayen folyton szembejön velem valami szépség, és ott van az a kényszer, hogy "most vagy soha!" De ez a csizi most kihúzta a biztosítékot, szóval most már tényleg nincsen több cucc.

      Törlés
  2. Nem semmi ez a csizma...*o* Szerintem mindenesetre megérte megvenni, én is elégedett vagyok egy szem csizmánkkal, főleg, mikor hasonlót látok vagy 2-3x annyiért, mint amennyiért én vettem :,,D Haha, jár Alice-nak a puszi :,3
    Amúgy én pont emiatt nem nézegetek ebay-en, főleg, mikor pénzem sincs, csak fájna a kicsi szívem...T3T"

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekünk is van egy Aliceos csizink, amit Dorien imád, csak sajna az egyik cipzárja tönkrement. ;_; De erre már nagyon várok. ><

      Törlés