2012. július 7., szombat

Tali után :D

Nagyon jó volt újra látni mindenkit! ^^ Csak jöttem bedobni a talin készült két kedvenc képemet a srácokról, Mayu új, megnőtt hajával. Nem gáz, hogy jön egy harmadik is, ráadásul Doriennek is találtam egy (remélem tényleg) szőke, mohair parcsit, hogy passzoljon Mayuhoz:




















Azt hiszem, ez az ebay nincs rám jó hatással. ^^" Ja, és ha valaki tudja, hogyan kell a fejlécbe képet rakni, annak megköszönném, ha megosztaná velem is. xD
És a két kedvenc kép:



3 megjegyzés:

  1. Még én is csak ismerkedem a bloggerrel, de szerintem Elrendezés -> a fejlécnél rákattintasz a Szerkesztésre és feltöltöd a képet. De lehet, hogy nem minden sablonnál működik.

    VálaszTörlés
  2. Doriennek olyan jól áll ez a wing én nem cserélném a helyedben le:) Mayu pedig tüneményes ezekkel a sebtapaszokkal:)

    VálaszTörlés
  3. Mithril: Köszi a segítsgéet, de úgy tűnik, ennél a sablonnál nincs ilyen lehetőség, de mivel tetszik, marad így. xP
    Kemiviki: Én is szeretem ezt a parcsit, de néha jól jön egy kis újítás, majd meglátjuk milyen lesz vele, de a mostanit se dobom ki. ;) És örülök, hogy tetszenek Mayu sebtapaszai, még jó, hogy meg tudtam így oldani a kis balesetét. :D

    VálaszTörlés