2012. július 5., csütörtök

Kisebb baleset tali előtt

Jók ezek a babatalik, mert legalább rendbeszedem a srácokat, és nem halogatom, hogy majd holnap, majd holnap. Először is új szempillákat ragasztottam Mayunak, mert egyrészt az előző már nagyon lefelé hanyatlott, és belelógott a szemébe, meg sikerült egy olyan ragasztót venni, ami szép fehér pacákat hagyott. Most vagy 20-30 perc kínlódás után végre tökéletesek azok a pillák, és mindkét oldalon szimmetrikusak! *-* (De hogy milyen idegölő, az valami agyrém...) Nagy vidáman raktam vissza Mayu buksiját a helyére, de amikor a parcsiját akartam felrakni, ő gondolt egyet, és leesett az arctáblája, aztán végigpattogott a padlón. =_= Enyhe szívroham, majd később észreveszem, hogy az orra hegyén szépen lejött az MSC... A gyönyörű Moniee-s faceupról... T_T Ígyhát a kölyök kapott egy ragtapaszt az orrára, majd annyira belendültem, hogy a lábára is került egy. xD Hát igen, Mayu nem tud vigyázni magára, Dorien meg magára vethet, hogy egész nap lustálkodik, és azon siránkozik, hogy még nincs rendes nadrágja. Csak akkor volt hajlandó kikecmeregni az ágyból, miután már muszáj volt felpróbálnia a gatyóját, de szerencsére elnyerte a tetszését. :)
Ráadásul még a ruhásdobozukat is rendbe raktam, mert eddig a sok szép ruha egymásra volt hányva, de most végre van valami rendszer, és szépen össze vannak hajtogatva. Meg találtam pár "jéé, hogy ilyenünk is van?" ruhát is. xD
Úgy terveztem, hogy ma végre megtanulom rendesen használni a fényképezőmet, mert vettünk bele nagyobb memóriakártyát, de a srácok teljesen lefoglaltak, így majd a holnapi talin próbálgatok. ^^" És ha nem felejtem el, kinyomtatom a használati utasítását is. Úgyis sok időnk lesz majd, és mivel a legjobb próbálni, ha nem csodaszép babákkal? :D
Na jó sokat írtam, majd képek is lesznek a fiúk szereléséről, de holnap 6-kor kéne kelnem, mert jönnek légkondit szerelni... Csak még szárad a körmöm! ;_; (Nehéz az élet...)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése